جدید ترین اخبار ایران

رونمایی از پول جدید ایران

جدید ترین اخبار ایران

رونمایی از پول جدید ایران

پول جدید ایران توسط رئیس کل بانک مرکزی معرفی شد

رییس کل بانک منسوب به مرکز نقل کرد : در حالت ردگیری مذاکره پسورد بودجه مربوط به ملت در بانک مربوط به‌مرکز هستیم و ان شاالله امسال نماد سکه مربوط به ملت استارت می شود .

 علی صالح آبادی در بازی بوم در دامن جلسه کمیسون صنایع و کانسارها جلسه ، فرمود : در این مجمع گزارشی از برنامه ها و فعالیت های دیسیپلین مربوط به بانک عرضه شد . وی با توضیح اینکه اعضای کمیته صنایع و کانسارها کنگره هم در این گردهمایی به شرح نشانه نظرات خودتان پرداختند که قرار گذاشته‌ شده.

در مجلس دیگری این مناسبت‌های تحقیق بشود ، افزود : مهم ترین تشویش نمایندگان دلالت تسهیلات مربوط به بانک به طرف پدیدآوری خواهد شد تا اعتبار به وجود آوردن دانشمند بشود .

پول جدید ایران

محمدرضا فرزین مافوق کل بانک مربوط به‌ مرکز با اظهار سیاست های نو بانک مربوط به‌ مرکز در ناحیه زر و پول فلزی فرمود : بانک منسوب به مرکز به پیگیر متعادل‌ سازی قوانین مرتبط به واردات طلای شهر است؛ دایم کوشش داشتیم ذخایر طلای مملکت اضافه یابد . کارهای آخری سبب ازدیاد ذخایر وجه و طلای سرزمین شد . 

اراده نو ما این شده است که از چهارشنبه زر در وسط تبادل ارزی نمود بشود . او با نشان به ظهور در بین سرایت پول و ضرب پول فلزی بانک مربوط به‌مرکز نطق کرد : پول فلزی جدیدی در گفته کار‌ کردن این میانه بوده است که به فروشگاه ها نمود می شود؛ سکه های جدیداً بلا تاریخچه و به حالت کامل بهار رهایی با الگو نوین ضرب تبدیل شده خواهد شد .

 امیر کل بانک مربوط به‌ مرکز تأکید شود : از امروز نمایش زر به بازارچه زیاد شدن می یابد و این زیاد کردن نمود از راه ضرب سکه های نو و ارائه سکه های سابق ارتکاب می شود . فرزین با تأکید بر اینکه سکه های نوین بانک مربوط به‌ مرکز با سکه های قدیمی ضرب می شود تفاوت هایی خواهد داشت ، تاکید شود : انرژی ضرب هرروز 20 عندلیب پول فلزی را داریم . اینک با ضرب پول فلزی همه شغل را نخست می کنیم .

 وی با تأکید بر اینکه میان معاوضه تختخواب معاوضه زر هم شد و طرح بانک مربوط به‌مرکز پشتیبانی این میانه خواهد شد ، نطق کرد : حالا تصمیم نمود شمش در بین معاوضه داریم؛ قوانین این وظیفه در موقع های جدید نهایی گشته خواهد شد ، درصورتی‌که بخواهیم پول فلزی هم نمود کنیم در آتی تصمیم گیری می کنیم .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد